Menu

Blog

Koongo: 5-minutensynchronisatie activeren

Koongo heeft onlangs een upgrade uitgebracht voor de synchronisatiefrequentie van producten en bestellingen. Tot nu toe verliepen de productgegevens en de bestelsynchronisatie tussen je winkel en Koongo met de onderstaande frequenties:

  • Productsynchronisatie – elke 30 minuten
  • Bestelsynchronisatie – elke 15 minuten

Vanaf nu kun je je product- en bestelsynchronisatie. tot een frequentie van 5 minuten.

(more…) Verder lezen →


7 E-commerce trends en ontwikkelingen door CCV Shop

Graag delen we een gastblog van onze partner CCV Shop over de e-commerce trends en ontwikkelingen. CCV Shop is een alles-in-één webshopoplossing uit Nederland. CCV Shop is jouw platform om je webwinkel of online bedrijf te hosten.

7 E-commerce trends en ontwikkelingen

E-commerce speelt een belangrijke rol in onze economie. Het aantal online winkels neemt elk jaar toe en online zichtbaarheid is nu cruciaal voor bijna elke organisatie. Bijna iedereen heeft wel eens producten online besteld. Hoewel e-commerce een belangrijke bedrijfstak is, zijn er nog steeds verschillende ontwikkelingen gaande in deze bedrijfstak. In deze blog nemen we deze nieuwe trends onder de loep en vertellen we je hoe jij er je voordeel mee kunt doen in jouw webwinkel of online bedrijf.

(more…) Verder lezen →


Shopware: Koongo’s nieuwe e-commerce platform

Shopware is een modern e-commerce platform dat mogelijkheden op bedrijfsniveau combineert met flexibiliteit. Dit platform is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar met extra functies of aangepaste lay-outs. En het is ook geschikt voor kleine en middelgrote online bedrijven. Hiermee kunnen ze in korte tijd een winkel implementeren op basis van kant-en-klare functies en kant-en-klare plugins. Je kunt meer informatie over het platform vinden op de website.

Koongo is blij de implementatie van volledige API-integratie voor de Shopware 5 en Shopware 6 platforms te kunnen aankondigen.

(more…) Verder lezen →


Azoya: Gemakkelijk verkopen op de Chinese markt

Wil je je product op de Chinese markt verkopen? Probeer Azoya!

Azoya is een toonaangevende leverancier van kant-en-klare e-commerceoplossingen en -diensten die zich richt op het openstellen van de markt in China voor overzeese retailers. Het voorziet internationale retailers en merken van direct-to-consumer commerce oplossingen en diensten om hen te helpen groeien in China. Azoya heeft uitgebreide ervaring met grensoverschrijdende e-commerce en heeft meerdere e-commerceservices ontwikkeld om retailers en merken te helpen omzet te behalen in deze snelgroeiende markt. Je kunt de websites hier bekijken.

De belangrijkste categorieën van deze marktplaats zijn mode, schoonheid en wellness.

Koongo is blij om een nieuwe strategische samenwerking met dit kanaal aan te kondigen. Het zal de klanten van Koongo in staat stellen om in China te verkopen zonder extra operationeel werk.

(more…) Verder lezen →


Hoe verkopen op Zalando – Partnerprogramma

Zalando werd in 2008 in Berlijn opgericht als online schoenenwinkel. In 2010 was het uitgegroeid tot marktleider in online schoenen en voegde het allerlei soorten mode toe aan zijn platform. Vandaag de dag is Zalando een toonaangevend Europees online platform voor mode en lifestyle. Het levert aan klanten in 23 landen. In hun modewinkel vind je een ruim assortiment van meer dan 5.800 merken. Zalando meldt meer dan 7,4B bezoeken en meer dan 48 miljoen actieve klanten in 2021.

In dit artikel leggen we alles uit wat je moet weten voordat je begint met verkopen via het Zalando – Partnerprogramma.

(more…) Verder lezen →


Begin vandaag nog met verkopen met Koongo

of contact met ons opnemen voor meer informatie