We zijn verheugd om aan te kondigen dat we in maart een nieuwe versie van onze app introduceren die eenvoudiger is om mee te werken en nieuwe en bijgewerkte functies heeft. In dit artikel geven we je een korte blik op een paar van de veranderingen, zodat je weet waar je naar uit kunt kijken.
Wat zullen de grootste veranderingen zijn?
De nieuwe intuïtieve gebruikersvriendelijke omgeving zorgt voor een betere doorstroming, vereenvoudigt het inwerkproces en maakt het aanpassen van je instellingen een fluitje van een cent. Met alle veranderingen zul je alles gemakkelijk zelf kunnen instellen, maar onze klantenservice staat voor je klaar als je hulp nodig hebt.
Nieuw ontwerp en nieuwe gebruikersinterface
De nieuwe versie heeft een vereenvoudigd tegelontwerp waardoor je meer ruimte hebt om mee te werken en alles wat je nodig hebt binnen handbereik hebt. Verbeterde winkellijstnavigatie maakt het voor jou een stuk eenvoudiger om belangrijke informatie voor elke winkel te bewerken en te vinden.
De Grootste Blockbuster: Macro-editor
Macro Editor is een belangrijk hulpmiddel waarmee je eenvoudig je gegevensinvoer kunt optimaliseren.
Hiermee kun je de waarden van attributen aanpassen aan de specificaties van het kanaal of aan je eigen behoeften.
Moet je prijzen verhogen, verzendkosten definiëren of belastingen of wisselkoersen aanpassen? Met de nieuwe Macro Editor kun je alle wiskundige bewerkingen en instellingen eenvoudig zelf definiëren.
Verbeterde teksten en beschrijvingshulpmiddelen
Productattributen bevatten meestal verschillende teksten die moeten worden aangepast, geëxtraheerd of vervangen om lastige kanaaltoevoerspecificaties te realiseren. We hebben de gloednieuwe Macro Editor ontworpen om je te helpen deze problemen eenvoudig op te lossen. Dit intuïtieve hulpmiddel biedt verschillende sets tekstbewerkingen om zelfs de meest complexe problemen met betrekking tot tekst- en beschrijvingsaanpassingen op te lossen.
Bijgewerkt productfilter
Met de nieuwe intuïtieve en krachtige productfilter kun je je winkeleigenschappen gebruiken om je producten te categoriseren. Dit betekent dat je je koopwaar kunt scheiden op basis van wat de gegevens wel of niet bevatten of zelfs filters kunt gebruiken om je keuzes nog verder te beperken. Daarom kun je in principe producten kiezen voor bepaalde marktplaatsen en kanalen op basis van je zakelijke intentie.
Klaar om de nieuwe Koongo te proberen?
Zoals je kunt zien, brengen we wat veranderingen aan, maar we houden al het goede. Je kunt alle nieuwe tutorials binnenkort vinden op help.koongo.com.
Koongo is jouw sleutel tot marktplaatsen en maakt eenvoudige en betaalbare marktplaatsintegratie en datafeedbeheer mogelijk. Het helpt je om producten op marktplaatsen en advertentiekanalen te plaatsen om nieuwe klanten te bereiken en je bedrijf te laten groeien. Registreer je nu voor je gratis proefversie en begin gemakkelijker dan ooit met verkopen op marktplaatsen.
Continue reading →