Koongo heeft onlangs een upgrade uitgebracht voor de synchronisatiefrequentie van producten en bestellingen. Tot nu toe verliepen de productgegevens en de bestelsynchronisatie tussen je winkel en Koongo met de onderstaande frequenties:
- Productsynchronisatie – elke 30 minuten
- Bestelsynchronisatie – elke 15 minuten
Vanaf nu kun je je product- en bestelsynchronisatie. tot een frequentie van 5 minuten.
Een synchronisatiefrequentie van 5 minuten
Met Koongo kun je nu je gegevens en synchronisatiefrequenties opwaarderen:
- Productsynchronisatie – elke 5 minuten
- Bestelsynchronisatie – elke 5 minuten
Met de hoogste updatefrequentie controleert Koongo je winkel elke 5 minuten, werkt je productgegevens bij op Koongo en zet je bestellingen van aangesloten online marktplaatsen over naar je winkel.
Een nieuw prijsmodel introduceren
Vanwege onze frequente functie-upgrade hebben we besloten om onze prijsstrategie te herzien en drie verschillende Koongo Serviceniveaus te introduceren.
- Basis
- Standaard
- Premium
Basis Serviceniveau
Het Basis Serviceniveau is het eerst aangeboden serviceniveau en komt overeen met je huidige Koongo abonnement, zoals je dat kent. Daarom is er geen tariefverhoging voor Basic Service Level-plannen.
Het basisserviceniveau omvat:
- Productsynchronisatie – elke 30 minuten
- Bestelsynchronisatie – elke 15 minuten
- Limiet van 10 actieve kanalen
- Ondersteuning via supportdesk
Het Basic Service Level bevat alle functies en tools die je nodig hebt om te beginnen met verkopen op online marktplaatsen. Daarnaast bevat het Koongo ondersteuning via e-mail & ticketsysteem met gegarandeerde antwoorden binnen 24 uur.
Standaard Serviceniveau
Het Standaard Serviceniveau heeft verschillende voordelen ten opzichte van het Basis Serviceniveau, zoals een kortere productsynchronisatie. frequentie, onbeperkte kanalen of Live chat ondersteuning. Het standaard serviceniveau omvat:
- Productsynchronisatie – elke 15 minuten
- Bestelsynchronisatie – elke 15 minuten
- Onbeperkt aantal actieve kanalen
- Ondersteuning via Supportdesk of Live chat
Het Standaard Serviceniveau is een upgrade van het Basisniveau. Het bevat alle functies en tools van het basisniveau, plus snellere productsynchronisatie en geavanceerde Koongo-ondersteuning.
Je kunt je Koongo Service Level eenvoudig wijzigen in je Koongo account in het gedeelte Mijn Plan & Prijzen.
Premium Serviceniveau
Het Premium Serviceniveau heeft verschillende voordelen ten opzichte van het Standaardniveau, zoals bijna realtime synchronisatie. ondersteuning voor frequenties of videogesprekken. Het Premium Serviceniveau omvat:
- Productsynchronisatie – elke 5 minuten
- Bestelsynchronisatie – elke 5 minuten
- Onbeperkt aantal actieve kanalen
- Ondersteuning via Supportdesk, Live chat of Videogesprek
Het Premium Serviceniveau heeft alle functies van het Standaardniveau. Bovendien biedt het de snelste synchronisatiefrequenties voor producten en bestellingen met geavanceerde Koongo-ondersteuning via videogesprekken als dat nodig is.
Als je gebruik wilt maken van het Premium Service Level, aarzel dan niet om contact op te nemen met Koongo support op support@koongo.com. Helaas is het Premium Service Level alleen geschikt voor enkele ondersteunde online marktplaatsen. Daarom moet de Kongo-vertegenwoordiger je Koongo-account controleren en beslissen of het de moeite waard is om het Premium Serviceniveau voor je project te activeren.
Je kunt je Koongo Service Level eenvoudig wijzigen in je Koongo account in het gedeelte Mijn Plan & Prijzen.
Neem contact met ons op
Ga voor meer informatie over de prijzen van Koongo naar de website van Koongo. Daar kun je je Koongo-plan configureren en het geschatte uiteindelijke abonnement bekijken.
Als je vragen hebt, kun je contact met ons opnemen via support@koongo.com.
Continue reading →